מה זה סבון ארומתרפי?

מה זה סבון ארומתרפי?

לסבון טבעי יש יתרונות רבים. בנוסף להפחתת המתח, שימוש בשמנים חיוניים בסבון תוצרת בית יכול גם לשפר את בריאות העור והלחות. מסורת ריפוי עתיקה זו עשתה את דרכה לתעשיית יופי הגוף. סבון יופי בעבודת יד עשוי משמנים חיוניים טהורים כדי לספק יתרונות ארומתרפיה ולהזין את העור שלך.

ניתן לייצר מוצרי ארומתרפיה ממגוון שמנים חיוניים. השמן האתרי הנפוץ ביותר בשימוש במוצרים אלה הוא לבנדר, שהוא משככי כאבים טבעיים. כמו כן, מאמינים כי ניתן לשפר את מצב הרוח ולהפחית את תופעות הלוואי של כימותרפיה. שמנים אלה נגזרים מחורשות טריפולי, הידועות ביכולתן לשפר את איכות החיים. בנוסף ליתרונות הפיזיים שלהם, לשמנים חיוניים יש יתרונות אנטי-בקטריאליים ופסיכולוגיים.

חשוב לקרוא את התווית לפני שאתה קונה סבון טבעי. אתם צריכים לחפש מוצר שמשתמש במרכיבים ברי קיימא ולא מכיל תוספים מלאכותיים. סבונים סינתטיים יכולים להיראות כאילו הם עשויים מעשבים, אבל הם לא. אז, להיות בטוח לקרוא את התווית ולשאול שאלות. אתה יכול גם לנסות סבון טבעי אם אתה לא בטוח. באפשרותך גם לחקור את המרכיבים והיתרונות לסבון טבעי על ידי ביצוע חיפוש.

כאשר בוחרים סבון טבעי, חשוב לבחור אחד המכיל שמנים חיוניים. שמנים חיוניים נחשבים כמהות החיים ותכונות מפוארות של צמחים. ניתן גם לשלב אותם עם חמאה או שמנים מבוססי צמחים כדי ליצור סבונים עשירים ומפוארים. יתרה מזו, הם מכילים ויטמינים ונוגדי חמצון ויכולים להיות אידיאליים לעור רגיש. סוג זה של סבון מועשר במרכיבים אורגניים או טבעיים כדי להפוך אותם ליותר עדינים.

בעוד שסבון מסורתי מיוצר בדרך כלל ממרכיבים טבעיים, סבונים בעבודת יד הם אלטרנטיבה מפוארת יותר. שלא כמו סבונים בכמויות גדולות, סבונים בעבודת יד אינם מכילים בורית או תוספים. הסבונים האלה בטוחים לעור שלך ומזינים אותו. הם גם נקיים מצבעים, אז אתם יכולים להשתמש בהם כדי לפנק את עצמכם בניחוחות של שמנים חיוניים. הם יגרמו לך להרגיש בטוחה וקורנת. מלבד עדינות העור, מרכיבים טבעיים אלה לא יגרמו לתגובות שליליות.

הדרך הטובה ביותר ליצור סבון ללא ריח היא להשתמש בשמנים חיוניים. יש כמה דברים שאתה צריך לדעת על שמנים חיוניים. במהלך תהליך הבריאה, שמנים חיוניים מסוימים עלולים לגרום לאלרגיות או לגרום לתגובות אלרגיות. אחרים אולי לא אלרגיים לשמנים חיוניים. שמנים ארומתרפיים אינם מתאימים לאנשים רגישים לריחות חזקים. אתה יכול להוסיף קרניים קוסמטיות לסבון שלך כדי לשפר את היופי שלו.

למרות ששמנים טבעיים נהדרים לריחות, הם עלולים להיות מסוכנים. הימנע משימוש בפרבנס בסבון או בארומתרפיה. כימיקלים אלה מחקים את הורמון האסטרוגן בגוף ועלולים לגרום לסרטן השד. המרכיבים המשמשים במוצרים אלה אינם בטוחים ואף עלולים לפגוע בעורך. לעור רגיש, סבונים שהם עבודה ללא ריח הטוב ביותר. הם בטוחים יותר מבשמים סינתטיים. אם אתה רגיש, אתה צריך להימנע מריחות ותוספים מלאכותיים.

אתה יכול גם לנסות להוסיף שמנים אתריים לסבון תוצרת בית. זו דרך נהדרת ליצור סבון ארומתרפיה ולהשתמש בו כמתנה לחברים ולמשפחה. יש הרבה יתרונות לסבון טבעי וארומתרפיה. לתה הירוק יתרונות בריאותיים רבים, כולל הורדת הכולסטרול. אבל הרבה אנשים לא מבינים שיש גם יתרונות לשימוש בסבון תוצרת בית. ארומתרפיה יכולה לעזור להפחית את הסיכון לסרטן העור.

פרטים נוספים באתר: חנות סבונים טבעיים וארומתרפיה