שמפו טיפולי: מדוע אתה זקוק לאחד

שמפו טיפולי: מדוע אתה זקוק לאחד

חומצה סליצילית היא השמפו נגד קשקשים הטוב ביותר והיא מומלצת על ידי רופאי עור לטיפול בקרקפת פסוריאזיס. שמפו טיפולי מומלץ למי שסובלים מפסוריאזיס חמור. ניתן למצוא מוצרים רבים כאלה בחנויות. אלה הם הטובים ביותר:

שמפו טיפולי מסוג Neutrogena נועד לטיפול בתנאי קרקפת יבשה. שמפו זה יכול לשמש לטיפול במצב בתוך פחות משבוע. הוא מכיל תמצית זפת פחם, שהיא מרכיב חזק שיכול להרגיע ולהזין את הקרקפת. הוא מכיל גם נתרן דפנה, סולפט, וניחוח. המרכיבים האלה יעשו את השיער שלך מבריק ורך, והם עדינים על הקרקפת שלך. המרכיבים האלה לא מושלמים.

השמפו נגד קשקשים הטוב ביותר עובד עם השמנים והמינרלים הטבעיים של הקרקפת שלך. תמציות זפת פחם, חלבוני שיבולת שועל וויטמין E מעולים עבור הקרקפת שלכם ויכולים לשמש למניעת קשקשים באזורים שנפגעו. ויטמין E, חומצת אמינו ותחמוצת אבץ הם חלק מהמרכיבים האחרים המצויים בשמפו. מרכיבים אלה יעזרו לך לטפל בקשקשים ולגרום לשיער שלך להרגיש נקי ובריא.

Neutrogena Therapeutic T/Gel Shampoo נוסח להיות מתון על הקרקפת שלך וללחות אותו. הוא טוען שזה עובד באופן מיידי וממשיך לעבוד אחרי שאתה לשטוף. שמפו זה מתאים לכל סוגי השיער, אפילו יבש. יש לו נוסחת חומציות מאוזנת שתרגיע כל גירוי. הוא חופשי מנתרן דפנה סולפט וחומציות מאוזנת כדי להבטיח תוצאות אופטימליות.

שמפו ג 'ל הוא שמפו אורגני המכיל 0.5% זפת פחם. הוא טוען שהוא מטהר ומתקן את הקרקפת שלך ושומר על קרם לחות. הנוסחה מכילה גם גופרית ונתרן דפנה גופריתי, שהם גופריתיים. המוצר הזה מתאים לכל סוגי השיער. זה עדין על הקרקפת שלך, ויש לזה השפעות מרגיעות על הקשקשים שלך.

אתה צריך להחיל את שמפו השיער הטיפולי של נויטרוגינה על הקרקפת שלך. ואז, לעסות אותו לתוך הקרקפת שלך. מומלץ להשתמש בו לפחות פעמיים בשבוע. עם זאת, אם אתה משתמש בו לפרק זמן ארוך יותר, התייעץ עם רופא העור שלך. אסור להשתמש בה על ילדים צעירים מ-12 שנה. זה לא נבדק בקבוצת הגיל הזאת. אז, אם אתה סובל מקשקשים, אתה צריך לנסות שמפו טיפולי שמכיל חומצה סליצילית.

כל מה שאתם צריכים לדעת שמפו טיפולי:

השמפו הטיפולי של ניוטרוגנה הוא בחירה מצוינת עבור אלה עם קשקשים. הוא מכיל חומצה סליצילית, אשר רופאי עור ממליצים עבור קרקפת שומנית וטיפול קשקשים. בין שאר המרכיבים, המלך האדלי ממליץ על שמן עץ תה ופחם לטיפול בקשקשים ולשליטה בקשקשים מצויים. עם זאת, לשמפו יכולות להיות תופעות לוואי. עדיף להימנע מכך אם העור שלך מגיב למרכיבים.

השמפו הטיפולי של ניוטרוגנה הוא אופציה נהדרת לאנשים עם קשקשים. זה מפחית את המראה ואת הסימפטומים של קשקשים נפוצים. הוא מכיל 3% של חומצה סליצילית, שהוא רכיב פעיל מוכח מבחינה קלינית. שמפו זה אינו מכיל חומרים משמרים או צבעים נוספים. זה יספק הקלה מירבית לשיער יבש.

שמפו ג 'ל ניוטרוגנה מטרות קרקפת גירוד והצטברות. מבחינה קלינית, החומצה הסליצילית 3% נמצא בשמפו זה כבר הראה כדי להפחית את הסימפטומים של קשקשים. חומר ניקוי זה עדין ואינו מכיל חומרים משמרים או צבעים. זה גם מומלץ לרופא עור. אף שלעיתים קרובות הוא יקר, כדאי לנסות.

חלק מהשמפו מכיל שמן פחם ומרכיבים אחרים שיכולים לגרום לקשקשים. שמפו זפת הפחם מכיל זפת פחם אבל אין לו ריח כזה. השמפו הזה הוא 99% טהור ויש לו ריח מרענן של צמחים, בניגוד לשמפו פחם-זפת אחר. זה נהדר להצטברות קרקפת וגירוד. למרות שהשמפו הזה מכיל 3% מאפר הפחם המינרלי, הוא לא משאיר שאריות לא נעימות.

שמפו אקוויס, הפופולרי בקרב קשקשים, הוא שמפו. הוא מכיל 1% של אבץ פיריתיון, אשר מעכב את גידול השמרים, כמו גם שמן אבוקדו, אשר נוזל את השיער. ביקורות נימן מרקוס לתת לו דירוג 4.9 כוכבים. יש לו גם את תכולת הלחימה הקשקשים הגבוהה ביותר, וזה חדשות טובות אם יש לך שיער שמנוני.

לחצו כאן לפרטים נוספים על טיפול בסבוריאה