איך ליצור ריבה טעימה עם קלוריות נמוכות

איך ליצור ריבה טעימה עם קלוריות נמוכות

מה זה ריבה? העיקרון הבסיסי הוא לשמר פירות טריים על ידי בישול עם סוכר ופקטין. ברגע שהפרי מבושל, הוא מתעבה לעקביות מתפשטת. לאחר מכן מוסיפים לפקטין את הפרי, סיב מסיס במים המצוי בקליפה. נוסף פקטין עושה ריבה עבה יותר וטעם יותר. הריבה הזאת לא מתוקה כמו ג 'לי, שיש לה תכולת חומצה גבוהה.

למנהל המזון והתרופות יש קווים מנחים נוקשים בנוגע לריבה. אתה יכול להתייחס לתווית לפרטים על כמה סוכר היה בשימוש. היחס הפופולרי ביותר הוא 47 חלקי פירות ל ־ 55 אחוז סוכר. זה תלוי בפירות. הדרישות יכולות להשתנות בהתאם לסוג הפירות. עם זאת, עליך להבטיח שהפירות יזרעו ויוצאו כראוי. כשאתה שוקל סוכר, עדיף להשתמש בסבון או בכפית כדי לא לטעות.

ריבה ללא סוכר היא אפשרות חטיף נהדרת, לא משנה אם אתה בדיאטה דלת קלוריות או קטוגנית. מתכונים רבים דורשים saccharin נוזלי, וכפית שמינית של זה שווה לכפית אחת של סוכר. למרות שיש אפשרויות אחרות שיש בהן פחות או יותר מתיקות, דיקינסון סטרוברי ג 'אם הוא בחירה פופולרית. המותג הזה יוצר ריבות מאז 1897. מומחים נותנים להם דירוג גבוה.

אפשר גם למצוא ריבה ללא סוכר. החברה סקיני גירל ג 'אם משתמשת רק מרכיבים טבעיים במתכונים הטעימים שלהם. ריבה דל קלוריות זה הוא חופשי מכל מוצרים מעובדים כימית. הוא מכיל רק גרגרים אמיתיים וסוכרים המופקים מצמחים. זה אחד המותגים האהובים ביותר. חיוני שכל אחד בדיאטה יאכל ריבות ללא סוכר בריאות עם קלוריות נמוכות. אז, איך אתה יכול ליצור מתכון טעים בלי להקריב תזונה? אלה כמה עצות פשוטות כדי לעזור לך להתחיל.

קודם כל, תחשיב את הדיאטה המודעת לקלוריות שלך. רוב הריבות מכילות סוכר וממתיקים מלאכותיים. זה חיוני לחפש ריבה שאין לה סוכר או ממתיקים מלאכותיים. האפשרויות הפופולריות ביותר הן תות שדה וריבות אוכמניות. ריבות דלות קלוריות יכולות להנות מהכל וניתן אפילו לרכוש אותן בסופרמרקטים. שימורי התות של דיקינסון יכולים להיות אפשרות טובה אם אתה מודאג קלוריות.

טיפים להכנת ריבה ללא סוכר:

תהליך הכנת הריבה שונה מסוגים שונים של פירות. אפשר להכין ריבה מפירות קצוצים, עיסת ירקות ומרכיבים אחרים. יהיה לו מרקם ועובי שונים. ניתן להשתמש בו להכנת כריכים, טוסט ואוכל אחר. הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לבחור ריבה שנוח לך איתה. לדעת איך לייצר מוצר יקל על המכירה. אתה צריך קודם כל לדעת איך להבחין בין סוגי הריבות השונים ואיך הם נוצרים כדי למכור את המוצר שלך.

הסוגים הנפוצים ביותר של ריבות מיוצרים מפירות מחוכים ומעיסת ירקות. ג ”לי עשוי מג” לטין, אך ריבה עשויה מפירות שנמחקו או נמחצו. הוא משמש בדרך כלל כתבלינים עם קרקרים וגבינה, ונמכר לעיתים קרובות כמפזר על לחם או טוסט. זה גם נהדר לארוחת בוקר. זו דרך טובה להגדיל את כמות הוויטמינים והמינרלים בתזונה שלך.

ריבה וג 'לי הם שני מוצרים שונים. הראשון הוא סוג של פרי המיוצר ממיץ פירות. הוא מכיל נתחים של פירות. סוג זה הוא פינוק טעים לארוחת בוקר ויכול לשמור במשך שנה. ריבה יכולה להיות מאוחסנת במקרר לפרק זמן ארוך. אתה יכול למצוא את הסוג הנכון לצרכים שלך. הסוגים האלה קלים להכנה, והם נהדרים לפיקניקים.

הסוג הנפוץ ביותר של ריבה מיוצר עם פקטין. יש הרבה מרכיבים בריבה הזאת, כולל פירות וירקות. הפרי לחוץ והפקטין עוזר לשמר את הפרי. בנוסף לפקטין, הרכיב העיקרי בריבה הוא סוכר. עם זאת, חשוב לציין שכמה סוגי ריבות מכילים כמויות קטנות של סוכר. פיזור פירות יכול להכיל הרבה סוכר ולא להיות מתוק מאוד. אם אתה מתכנן להכין ריבות, עדיף שיהיו בהישג יד.