האם ניתן להניח שרפרף למבוגרים באמבטיה? ‏

האם ניתן להניח שרפרף למבוגרים באמבטיה? ‏

כיסא מקלחת הוא כיסא מקלחת המאפשר לקשישים להשתמש בו כמושב מקלחת וככיסא רגליים. כיסא אמבטיה נייד יותר מספסלי אמבטיה רגילים. אתה יכול להתאים את הגובה של השרפרף עם חמש רגליו מתכווננות. הספסל כולל גם מדף אחסון מתחת שאתה יכול להגיע בקלות כדי להצטייד. הספסל לא יחליק בזמן שהיקרה שלך תשתמש בשירותים.

שרפרף האמבטיה לסבב דרייב רפואי לאנשים כבדים הוא בחירה מצוינת. קל להרכיב את המושב החסון והפשוט, והרגליים שלו מתכווננות. הוא מכיל גומי גדול על הרגליים כדי למנוע החלקה. הוא קל משקל וניתן לכוונון בקלות, כך שניתן להזיז אותו מסביב למקלחת.והוא יכול בקלות להסתובב במקלחת ולמצוא אביזרים לשירותים. זה פשוט להתאים את הגובה בכמה צעדים בלבד.

בעת בחירת שרפרף מקלחת, חפש אחד עם גובה מושב מתכוונן. שרפרף מקלחת זה הוא בחירה מצוינת אם יש לך אמבטיה קטנה או אמבטיה עם קצה נמוך. רוב כיסאות המקלחת ניתנים לכוונון כך שתוכל להתאים את גובה המושב לצרכים שלך. ודא כיסא המקלחת הוא לפחות 90 מעלות מהרצפה שלך. זה יהיה קשה לקום או לרדת מהמקלחת אם זה לא 90 מעלות מהרצפה. אתה צריך גם לבחור שרפרף מקלחת עם הגובה הנכון כדי למנוע דמעות עור ונפילה.

לצינורות המקלחת אין בדרך כלל גב, אבל הם יכולים להיות אופציה נהדרת לקשישים שמתקשים להיכנס לאמבטיה. הם עשויים מעץ טיק עמיד, שהוא ידידותי לסביבה וארוך מאוד. שרפרפים אלה ניתן למצוא ברוב חנויות שיפור הבית וקל להרכיב אותם. ודא שאתה מודד את המרחב באמבטיה שלך כדי לקבוע אם הוא גדול מספיק.

שרפרפים הם אופציה נהדרת לקשישים. עם זאת, ספסלי מקלחת הם בחירה מצוינת עבור אלה עם בעיות ניידות. כשספסל מקלחת גדול יותר משרפרף מסתובב, הוא מספק תמיכה נוספת למי שיש להם יכולת תנועה מוגבלת. המושבים האלה ממוקמים חצי בתוך וחצי מחוץ לאמבטיה. לדוגמה, ספסל מקלחת מאפשר לקשישים להשתמש בחלק החיצוני של הספסל כדי לנוח באמבטיה.

למרות שרפרף המקלחת נראה כמו כיסא אמבטיה הוא לא מיועד לשימוש באמבטיה. מושב אמבטיה נועד לספק לקשישים מקום בטוח ונוח להירגע ולרחוץ. כיסאות אלה הם מתכווננים ויש לי רגליים לא להחליק. אפשר להשתמש בכיסאות האלה באמבטיה או במקלחת. השרפרף המתקפל הוא בחירה מצוינת לשירותים קטנים יותר שכן ניתן לקפל ולאחסן אותו בקלות.

כיסא מקלחת צריך להיות קל לשימוש. זה צריך להיות קל לתמרן ממקום אחד למשנהו. זה צריך להיות קל לאדם עם יכולת תנועה מוגבלת להעביר אותו ממקום אחד למשנהו. גב ניתוק מועיל למי שלא יכול להתכופף לתוך אגן האמבטיה. שרפרף עם גב נשלף יכול להיות פתרון נהדר עבור קשישים שאינם מסוגלים להוריד את עצמם לתוך האמבטיה. אולם, כיסא אמבטיה צריך להיות נוח הן לקשישים והן למטפל.

שרפרף מקלחת מושלם אמור להתאים לשירותים. התאמה לקויה יכולה לפגוע בביטחון וביציבות. לפיכך, עליך לשקול את משקל יקירך בבחירת כיסא מקלחת לקשישים. אם אין באפשרותו של האדם לעמוד, מן התבונה לקנות מושב מקלחת גבוה דיו כדי לספק להם תנוחה יציבה ונוחה במקלחת. מן התבונה לבחור מושב אמבטיה בעל משקל רב יותר ממה שאתה רגיל אליו אם הקשישים אינם יכולים לעבור.

שרפרף מקלחת אידיאלי צריך להיכנס לחדר האמבטיה ולהיות קל משקל. זה צריך להתאים גם לאמבטיה. כיסא מקלחת צריך גם להיות בטוח ונוח גם למטפל וגם לזקן ־ הקהילה. מושב מרופד נוח לשבת עליו ויספק תמיכה נוספת לחלק האחורי. אחד טוב יכול לשמש גם במקלחת. בזמן שהרגליים מונמכות, הזרועות צריכות להיות יכולות ולנוח בנוחות בכוחות עצמן. עורף גם יאפשר לאדם מבוגר לשבת בנוחות.

פרטים נוספים באתר: פארמה שופס