כיצד ניתן להלבין שיניים לצמיתות? ‏

כיצד ניתן להלבין שיניים לצמיתות? ‏

כדי להשיג שיניים לבנות יותר, אתה יכול להשתמש בתרופות ביתיות כמו סודה לשתייה ומיץ לימון. עם זאת, מיץ לימון הוא מאוד מאכל לאמייל השן. חוץ מזה, זה עלול לגרום לגירוי חניכיים. שתיית קפה ותה עם קש היא דרך טובה יותר להימנע מכתם שיניים.

לפני שאתה מיישם פתרונות להלבנת שיניים, על רופא השיניים לבדוק תחילה את שינייך ולבדוק את מצבם ומיקומן של עבודות השיקום. הוא יכול גם לקחת צילומי רנטגן כדי לזהות אי סדרים. לבסוף, רופא השיניים שלך חייב לדעת הרגלי האכילה והשתייה שלך. הימנעות ממזונות המכתימים שיניים יכולה גם לעזור לחומר ההלבנה לשקוע ביתר יעילות.

הלבנת שיניים עשויה לדרוש מספר ימים כדי להראות תוצאות. השיניים עשויות גם להיראות כהות מהרגיל לאחר תהליך ההלבנה, אבל זה נורמלי. הלבנת שיניים עלולה לגרום להתייבשות האמייל ולגרום לשיניים שלך להיראות לבנות מיד. אם עדיין יש לך שיניים מוכתמות אחרי כמה ימים, אתה צריך לראות את רופא השיניים שלך כדי לברר אם יש לך אפשרויות. רופא שיניים יוכל לרשום את הפתרון הנכון לשיניים שלך, כמו גם לעקוב אחר הטיפול שלך.

לסודה לשתייה יש את היכולת להבריק בעדינות כתמים מהשיניים. יש הדואגים לאפקט השפשוף של הסודה, אך היא אינה טוחנת את האמייל. סודה לשתייה גם עוזרת להילחם בחיידקים ולהפחית את הפלאק, ומונעת עששת. בנוסף לכך, מימן על ־ חמצני הוא אקונומיקה יעילה ומתונה היכולה לעזור ללבן שיניים מוכתמות. עדיף להשתמש במשחת שיניים שמכילה מימן על-חמצני ולצחצח שיניים לפחות דקה פעמיים ביום.

למרות שהלבנת שיניים אינה קבועה, התוצאות יכולות להימשך כמה חודשים עד שלוש שנים. התוצאות עשויות להיות תלויות במספר גורמים, כגון הרגלי העישון שלך וכמות המשקאות הצבעוניים שאתה שותה. עם זאת, אם אתה מתרגל היגיינת פה טובה ומנקה את השיניים באופן דו ־ שנתי, אתה יכול לשמור על הצבע הלבן של השיניים שלך.

הלבנת שיניים היא דרך סבירה לשפר את מראה השיניים. בניגוד להליכים שיקומיים רבים, זה יותר זול מאפשרויות אחרות. אף ־ על ־ פי ־ כן, חשוב לערוך מחקר יסודי לפני שאתה עובר טיפול להלבנת פנים. הקפד להשוות את העלות, הסיכונים והתוצאות של שיטות שונות להלבנת שיניים.

תוצרי הלבנת שיניים מכילים מימן על ־ חמצני או פחמן על ־ חמצני כדי להלבין את השיניים. הם עובדים על ידי הכנסת חמצן לאמייל על השיניים, מה שמאיר את צבעו. בהתאם לגילך, התוצאות עשויות להימשך בין שלושה לארבעה חודשים. טיפול בהלבנה עשוי לדרוש כמה ביקורי שיניים ויישומים בבית. שטיפת פה מלבין חייבת להיות בשימוש לפחות 30 דקות עד שעה ביום בחודש הראשון לאחר ההליך.

ישנם שני סוגים עיקריים של כתמים על השיניים: באופן כללי, הראשונים עמידים יותר להלבנת שיניים מאשר האחרים. אם יש לך שיניים עבות יותר, השיניים שלך יהיו עמידות יותר להלבנה. אלה עם שיניים דקות יותר רגישים יותר לכתמים כי יש להם פחות פיגמנט. השיניים האלה הן בדרך כלל השיניים הקדמיות שלך.

כמה מאכלים ומשקאות ידועים לשמצה בשל כתמים בשיניים, כולל תה וקפה. בנוסף לקפה, תה ויין אדום מכילים פיגמנטים צבעוניים עזים המחברים לאמייל שיניים לבן. דוגמה נוספת היא עישון המכיל ניקוטין וזפת. כשמתערבבים עם חמצן, ניקוטין הופך לכתם על פני השטח. זה גם מראה דרך האמייל הדק על השיניים.

בזמן שאתה יכול להשתמש במוצרי הלבנת פנים כדי להשיג חיוך לבן יותר, עדיף לבקר אצל רופא השיניים שלך להלבנת שיניים. אף ־ על ־ פי שניתן לבצע לובן שיניים בבית בהשגחת רופא השיניים שלך, טיפולי הלבנת שיניים אלה נחשבים לעתים קרובות להליכים קוסמטיים ובדרך כלל אינם מכוסים על ־ ידי ביטוח שיניים. אבל אל תדאג: הלבנת השיניים שלך לא חייבת להיות כואבת או יקרה. אתה יכול לקבל את התוצאות שאתה רוצה בעניין של שבועות.

הליכי הלבנת שיניים משתמשים בחומרי הלבנה המכילים יותר מ-0.1% חמצן. מוצרי הלבנה אלה בטוחים יותר ואינם פוגעים באמייל. רופא שיניים יעשה מגש הלבנה מותאם אישית שמתאים לך בפה בצורה מושלמת. עם זאת, זה דורש טיפול חרוץ בחלק שלך אם אתה מודאג לגבי רגישות, אתה יכול גם לנסות רצועות הלבנה לימינוקס.

אתה יכול גם להלבין את השיניים באופן טבעי על ידי אכילת מזונות המכילים חומצה מאלית. החומר הזה נמצא בתותים ובפירות אחרים, שיכולים להסיר כתמי שטח מהשיניים שלך. חלק מהאנשים גם טוחנים תותים ומשתמשים בהם כמשחת שיניים.