שמן פנים – מה עליך לבחור? ‏

שמן פנים – מה עליך לבחור? ‏

שמן פנים איכותי הוא חיוני עבור עור זוהר עבור נשים רבות. שמנים רבים עשירים בוויטמינים ונוגדי חמצון, בעוד שאחרים הם בסך הכל אביזרים. לא משנה איזה סוג שמן זה, יעילותו תהיה תלויה באיך הוא יוצר והיכן הוא נוצר. בשמנים מסוימים יש רמות גבוהות של רטינול (תרכובת המצויה ב ־ roship או ב ־ sea bucthorn). שמנים אחרים מכילים כמויות גבוהות של חומצה אסקורבית או כימיקלים אחרים המדללים את השמן החיוני.

שמני פנים הם חלק חיוני בשגרה שלך, אבל הם גם יכולים לגרום לבעיות עור. מכיוון שהם מכילים מולקולות גדולות, הם יכולים לחדור רק את השכבות החיצוניות ביותר של העור. תערובות שמן טובות יותר לקרם לחות מאשר לטיפול בעור. אבל איזה שמן הכי טוב בשבילך? יש הרבה שמני פנים לבחור מהם. הם יכולים לשמש על כל חלק של הגוף, גם אם הם לא עבור הפנים שלך.

מרכיבים ידידותיים לעור רבים מצויים בשמן פנים, כולל ויטמינים ונוגדי חמצון. בין אלה יש חומצות שומן, כגון חומצה לינולאית וחומצה אולאית. בעוד המבנה המולקולרי של שמנים אלה שונה, לשניהם יש יתרונות עור. אם יש לך עור שמנוני או פגום, בחר מולקולה קלה יותר. הימנע משימוש בשמנים עם סידור מולקולרי גבוה יותר אם יש לך עור רגיש.

בנוסף להגנה על העור מפני היסודות, גם שמני הפנים ננעלים בלחות. משמע הדבר שהם מגנים על העור מפני אובדן התזונה הטבעי הנגרם מהשמש, מהרוח ומתוקפים חיצוניים אחרים. הם אפילו מאריכים את השפעות הלחות. אם אתם מחפשים מוצר טבעי לטיפול בעור שלא יגרום ליותר מדי גירוי, בחרו במוצר אורגני עם ריכוז גבוה של שמנים חיוניים.

איך שמן פנים יכול לעזור לעור שלך?

שמני פנים יכולים לשמש לטיפול בכל אזור של העור, כולל הפנים. עדיף להחיל שמני פנים בערב. עם זאת, אתה יכול להתנסות ביישומים שונים במהלך היום. כמה טיפות של שמנים מעורבבים עם קרמי לחות או יסודות יעזרו לאזן את השמנים הטבעיים של העור. עבור עור קורן, להחיל שמן פנים מתחת הקרן שלך בבוקר. אף שאין זה הכרחי לקרם לחות בעור, הוא יכול לעזור למנוע בעיות עור כמו אקנה ויובש.

יש להכין שמני פנים עם מרכיבים מתאימים לסוג העור שלך. השתמש רק בשמן האיכותי ביותר. זה צריך להיות עשוי רק ממרכיבים אורגניים ומאוחסן בזכוכית כהה כדי למנוע חמצון. זה לא אמור להכיל מים. יש לערבב את השמן עם קרם לחות או יסודות. זה לא צריך להיות מעורבב עם יסוד. למעשה, יש לדלל אותו בשמן בסיס כדי להבטיח שהעור שלך יוכל לספוג אותו בקלות.

לרוב השמנים בפנים יש שמן בסיס ושמן חיוני, אבל אתה צריך להתרחק משמנים שמכילים רק מרכיב אחד. אתה צריך לדבוק בשמנים חיוניים לפנים ולגוף שלך. שמנים חיוניים יהפכו את העור לבריא יותר, בעוד שהשמנים הקודמים יגרמו לו להיראות טוב יותר. שמני הפנים הטובים ביותר לא אמורים להכיל מים. זה לא צריך להיות ניחוח. אם אתה משתמש בשמן חיוני על פניך, עשה זאת בזהירות. שמן הבסיס ינטרל כל עודף אלכוהול ויעיל יותר מהשמן החיוני.

חשוב לבחור שמן לעור הפנים המבוסס על סוג העור שלך. זה צריך להיות מסוגל לספוג מים ולא קומוגני. יש הרבה שמני פנים שיכולים לשמש לסוגי עור שונים. אתה יכול לבחור את זה שמתאים לעור ולצרכים שלך. חשוב לקבוע את סוג שמן הפנים שאתה זקוק לו. זה צריך להיות עדין אבל עדיין יעיל. בלי קשר לסוג העור שלך, שווה לנסות.

שמני פנים יכולים להיות מאוד מועילים. עם זאת, חשוב לבחור את השמן המתאים לעורך. אתה יכול לבחור בין שמן פנים שמכיל שמנים חיוניים או אחד שלא. שמן הבסיס היעיל ביותר הוא האחד. זה הכי טוב לעור רגיש או יבש. מכיוון שהוא מכיל רטינול, הוא אידיאלי לעור רגיש. כשבוחרים שמן פנים לפנים שלך, תוודא שהריח לא חזק מדי.